سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
کد خبر: ۱۳۸۰۵۲
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: یک سرمایه‌گذار چینی که برای خرید باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حضور داشت، در جمع خبرنگاران گفت: از یک شرکت سرمایه‌گذار چینی آمده‌ام تا بازی استقلال و شرایط این تیم را بسنجم و کنار آن یک شناختی از زیر ساخت‌های ایران پیدا کنم.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری آنا، یک سرمایه‌گذار چینی که برای خرید باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حضور دارد، در جمع خبرنگاران گفت: از یک شرکت سرمایه‌گذار چینی آمده‌ام تا بازی استقلال و شرایط این تیم را بسنجم و کنار آن یک شناختی از زیر ساخت‌های ایران پیدا کنم.

وی درباره چرا علاقه‌مند به خرید باشگاه استقلال شده است، گفت: من تاریخچه باشگاه استقلال را مطالعه کرده و متوجه شده‌ام که از تاریخچه غنی برخوردار و در گذشته هم دو بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده است. به نظرم این باشگاه پتانسیل زیادی دارد تا روی این باشگاه سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشیم.

خریدار باشگاه چینی درباره اینکه متعلق به کدام شرکت چینی هستند، عنوان کرد: یک شرکت دولتی چینی هستیم که در زمینه ساخت‌ساز و پروژه‌های عمرانی و نفت گاز فعال هستیم. البته در گذشته نیز در پروژه‌های ورزشی و ساخت‌ساز استادیوم هم کارهایی انجام داده‌ایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر